søndag den 15. maj 2011

Lagoon, sun burnt & 10 daysss

I går var jeg på the Senior Sneak med alle seniorne - selvom jeg er junior, fik jeg lov til at tage afsted, da jeg ikke kan komme afsted næste år :-)
Nå. Vi tog til Lagoon, som er en forlystelsespark oppe nordpå omkring Salt Lake. Det var rigtig sjovt, og jeg hyggede mig rigtig meget - desværre tog klogesen her ikke lige solcreme på. Så dette ^ er resultatet.
BØRN - BRUG SOLCREME
Holy moly, det gør for vildt naller. Udover denne rædsel af en front jeg har, er min nakke, mine skuldre og mine arme også solbrændte. Men.. på en måde er det lidt godt (WHY!?), fordi jeg troede det var blevet umuligt for mig at blive brun eller bare solbrændt - men nej. Slet ikke..


Så til noget helt andet - jeg har en uge tilbage I skole. Det er SÅ underligt!!!! Mor, far og de små kommer om 10 dage, og jeg glæder mig som en sindssyg, men wow.. Det er så underligt at skulle pakke sit værelse nej(hvad jeg er i gang med pt.), hænge ud med sine venner for sidste gang, og bare sige farvel til alt. 
Super trist :'(
Men oh well.. Sådan er det jo.. Jeg glæder mig til at se jer allesammen igen snart :-)

MUCH LOVE

1 kommentar:

  1. Hej Emilie :-)

    Mens du blev solkoldet :-) hyggede vi andre os til nonfirmation hjemme hos "de små" som du kalder dem - det var SUPERhyggeligt. Og by the way, tror du skal til at finde et andet ord end de små :-) :-) Ved godt de er yngre end dig, men syntes nu ikke de er små længere...
    Håber ikke du kommer til at skalle for meget :-) :-)
    Knus og masser af tanker

    Moster A

    SvarSlet