fredag den 27. maj 2011

Familie!!!

Så er de her :-)
Min kære familie kom til Hurricane, Utah (faktisk St. George, but oh well..) tirsdag aften.
Tirsdag var travl for mig. Det var sidste skoledag, man skulle sige farvel til nogle skolekammarater, sign'e yearbooks og derefter skulle jeg til Graduation for at synge med koret, og selvfølgelig for at se Frederik og Christoffer, samt mine andre senior venner, graduate. Det var sjovt at se, hvordan sådan noget foregår (ja - de kaster deres hatte op i luften!!).
Bagefter tog jeg ud med Fred, Chris, Leif og Line for at spise aftensmad på Chili's. Da vi sad der, fik jeg pludselig et telefonopkald fra min kære far, der sagde at nu var de ankommet til St. George, og nu ville de komme over tl Chili's. Det var de længste 10 minutter i mit liv. Så kom de, og det var simpelthen bare nice at se dem igen :-)
Senere samme aften skulle jeg til Grad Night, som er sådan en fest for seniorne der varede fra kl. 10 til 4 om natten. Den blev holdt sådan et center, hvor der var klatrehal, svømmehal, gymnastiksale, mad, guitarhero, photobooth, spil og lege - der var simpelthen alting. Det var super nice :-)

I morgen skal jeg holde mit "goodbye-party for alle mine venner - det bliver trist, men jeg glæder mig samtidigt også :)

Bare lige en kort update, så I ved hvad der sker i mit liv.

VI SES SNART.
Much love,
EM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar